måndag 20 oktober 2014

Måndag 20/10-2014 20:27

DAG: Jaha till natt igen då och rätt okey natt inatt sov fram till tio tiden men jag vaknade ett par gånger innan detta med. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch sedan igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen sedan hem igen och stretch och så middag på det. Såg Jamie Oliver idag och sedan family guy som vanligt. Så mer? Jo jag vann inte nått igår ja i lördags vill säga. Men till denna veckan så kommer det smälla till det känner jag på mig. Så mer? Jo statistiken från Binero är en glädje kalkyl jag har haft mellan 300till500 ibland upp till 600. Men nu när jag har lagt på Google så vet jag att de har fuskat med antal besökare. Den sanna summan är nog 150 per månad skulle jag tro. Och en fem per dag nått sånt. Så jag gillar inte alls Binero för att det har falsk statistik men jag får se till slutet av månaden hur det ligger till då men den är kass. Inte alls bra det, för Binero. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag körde jag men jag var sen idag jag stod och hängde idag så jag var illa sen idag. Måste få upp bättre tempo.

ROMAN: Ja rätt pigg idag så det gick bra idag kom på mer att lägga till men blev inte klar med det jag gjorde idag gick på längre än jag hade förväntat mig idag. Men det går bra.

SPEL: Ja vi får se till söndag hur det går då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: