söndag 12 oktober 2014

Söndag 12/10-2014 20:20

DAG: Jaha natt igen då ja och sov så där inatt vaknade till elva tiden. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sticka till morsan. Men jag hade lite laddning på mobilen så jag la den på laddning. Och klockan gick till ett innan jag kom iväg. Så sedan var det spårarbete så jag kom inte i tid idag efter två kom jag fram. Så pillade lite med morsans nya och la in lite sedan lärde jag henne att sms:a men det gick inte in såg jag idag. Får ta det en annan dag. Så sedan fick jag middag och så stack jag hem. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo kaffe tog jag när jag kom hem. Så nu var det inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan tills imonn och jag är redo för träningen. Kan hoppas att det släpper lite i ryggen tills imonn.

ROMAN: Japp det är måndag och jag kör som vanligt imonn hoppas jag.

SPEL: Ja till söndag igen då hoppas jag att jag kan få till det.

Så nu är det bra för idag kan hoppas att jag vann lite idag ja igår men ser det idag. Ni får spana på twitter idag eller så imonn till bloggen. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: