torsdag 9 oktober 2014

Torsdag 9/10-2014 20:28

DAG: Jaha till natt och jag sov inte så bra inatt vaknade ett otal gånger och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den sedan fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Fick ett sms idag om att mobilen är klar så jag skall hämta den tills imonn tänkte jag. Imonn skall jag också slänga mina sängar som jag har på vinden det kommer en container imonn. Så mer? Jo jag vann 17 för i söndags men jag tror inte jag sa det då. Så mer? Så till tre tiden så stack jag till träningen sedan hem igen och stretch som idag inte blev av och så middag på det. Såg lite på Jamie Oliver och sedan på family guy och så en kopp kaffe på det. Så mer? Nä inte idag har inte hänt så mycket idag. Men det brukar det inte göra på måndagar och torsdagar.

TRÄNING: Ja tog illa lång tid på mig idag så jag hann bara cykla i tio idag. Men annars så gick det bra.

ROMAN: Jo igår var det en kass dag så jag glömde säga att det är tre månader på romanen nu. Och nu är mässan över så nu kommer nog svaren snart. Jag vet att de säger nej men skall blir roligt ändå att veta om jag hade rätt eller inte. Så idag gick det bra att skriva lite segt efter små kass natt men ändå bra idag.

SPEL: Japp till söndag så hoppas jag att jag kan köra lite igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: