torsdag 2 oktober 2014

Torsdag 2/10-2014 20:11

DAG: Jaha till natt igen och en rätt små kass natt igen men kom idag igång till tio tiden kom ur sängen till elva eller lite innan. Fick i mig frukosten och så pillade jag med datorn idag så jag kom inte igång med romanen förrän till halv ett tiden. Så till ett så var det lunch och så till två körde jag igång igen fram till tre. Så sedan till halv fyra så stack jag till träningen. Tränade sedan hem igen och middag på det hade idag min träningsmat som vanligt. Så mer? Jo såg att jag inte vann på jokern men kanske lite på lotto ni får veta idag på twitter. Så mer? Jo jag har laddat in McAfee s safekey och den fungerar inte som den skall. Så det programmet var inte mycket att hurra för jag har roboform och det kommer jag använda för det är mycket bättre än detta. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag skall tvätta imonn och städa köket suck stön hårfön.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra var i god tid idag och cyklade 20 minuter idag.

ROMAN: Jaha körde idag och hade lite svårt att komma igång men sedan gick det bra idag. Men jag fick sluta mitt i idag hade mer att säga idag men tiden tog slut idag.

SPEL: Ja söndag så kör jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: