tisdag 21 oktober 2014

Tisdag 21/10-2014 20:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt inatt. Vaknade ett otal gånger under natten och till morgonen så låg jag från åtta till elva innan jag gick upp. Nä var nog uppe till halv elva idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag satte mig och kollade på en serie som jag hade missat i fredags. Boxen frös och då missade jag att jag hade missat en serie men tog den idag på datorn. Så efter detta så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg mer filmer på boxen idag. Så mer? En kass dag idag och det var natten som gjorde det som vanligt. Fick inte mycket gjort idag trotts att jag var uppe tidigt idag. Så mer? Jo jag såg att nya windows 10 blir gratis det är inte illa jag trodde detta när jag köpte min bärbara. Och nu blir det nog så sedan återstår det att se om mina program kan klara den nya eller om jag måste vänta att uppgradera. Det är främst cubase som måste tåla det innan jag kan göra det men det är bra att de gör så här för då kommer man få nytt hela tiden utan att köpa ny dator som man måste göra idag. Fick min datortidning idag och där stod det. Så mer? Ja mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kände av lite idag men då har jag skärpt övningarna med så ett tag kommer det kännas.

ROMAN: Ja satt idag två timmar men fick inte mycket gjort idag det gick illa trögt. Men lite fick jag gjort ändå men illa segt idag. Jag kom inte förbi Kinesen idag och det var en stickhistoria. Men det tar jag igen imonn då skall jag komma in på branden som jag vill skriva.

SPEL: Ja vi får se till söndag om det blir nått…

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: