lördag 25 oktober 2014

Lördag 25/10-2014 20:13

DAG: Jaha till natt igen och en jävlig kass igen. Vaknade ett otal gånger under natten och så till åtta tiden så låg jag vaken till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med romanen. Men idag så betalade jag räkningar så jag kom inte igång idag förrän till ett idag. Det var illa segt idag och jag fick knapp nått gjort idag. Så till två så la jag ner och lagade träningsmaten. Så efter detta var det då dags med storstretch men inte idag jag la ner den med idag. Och gick igång med maten hade idag karréer med klyft och såg mina serier. Så mer? Jo det är lotto idag jag vet inte när de drar men jag tror det är efter åtta. På onsdagar är det innan så jag vet att jag inte har vunnit nått mycket när jag skriver bloggen men idag tror jag att det är efter åtta. Så vem vet lite kanske det har blivit idag. Så mer? En kass dag idag men jag tar igen det tills imonn om jag får sova då jag skall spela lite hoppas jag. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag men jag skall till nästa vecka köra alla dagar även om det gör ont.

ROMAN: Ja satt idag en timme iallafall men jag fick knappt nått gjort idag. Vi hoppas det går bättre tills nästa vecka. Jo jag fick svar från ett förlag till igår och de sa nej som jag visste att de skulle göra. Nu är det bara en till som skall säga nej så kan jag gå vidare sedan. Och så hoppas vi på en effekt snart efter detta.

SPEL: Ja vi får se hur natten går och morgonen så skall jag ta en runda imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: