tisdag 7 oktober 2014

Tisdag 7/10-2014 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt inatt. Men det trodde jag inte när jag vaknade idag. Trodde då att jag hade sovit rätt bra men när dagen gick så hade jag det inte. Så kom upp till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde idag fram till två. Efter detta så stack jag in till stan för att sätta in lite pengar på kontot. Jag fick då reda på att de kommer stänga kontoret och man får sätta in pengar på konotmaten vid femman. Så men jag fick in pengarna och sedan hem jag gick hem idag. Och det satte igång att dugga så jag handlade på Tempo idag på vägen hem. Så sedan när jag kom hem så satte jag igång med middagen. Hade idag färdig sås till min köttfärs och det var inte gott alls. Såg på mina serier när jag åt och fick sedan i mig en kopp kaffe. Rätt kass dag idag.

TRÄNING: Ja har lite ont i baksidan ben idag och häcken jag skärpte mina övningar igår och det känns idag.

ROMAN: Ja körde idag och det var lite segt att komma igång idag men fick sedan upp farten och det gick ändå rätt okey idag.

SPEL: Ja vi får se jag hoppas att jag spelar till söndag har missat det ett tag nu.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: