onsdag 22 oktober 2014

Onsdag 22/10-2014 20:30

DAG: Jaha natt igen och en kass sådan igen. Vaknade ett otal gånger under natten och sedan när jag kom ur sängen till halv tolv så var jag seg. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men det gick så där idag slutade till två. Skulle då sticka till ICA för att handla lite men kom inte iväg förrän till halvtre tre tiden. Fick köpt lite sedan hem igen. Så hemma så körde jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes. Och såg en serie och en film idag innan jag gav upp. Sparade inte filmen den var så där. Så mer? Ja mer? En kass dag idag fick knappt nått gjort idag men det är som vanligt en kass natt innan med. Jo det är lotto idag ingen storvinst men kanske lite ni får se på twitter idag eller imonn om det gav nått. Så mer? Jo statistiken den är kass jag skall se efter en månad men jag tror jag har runt 150 på sidan per månad och Bineros säger mellan 300 till 600 det är kasst som fan att de hittar på mina besökare. Men det förklarar varför de inte uppgraderar programmet då kan de nog inte hitta på besökare. De har från 2009 och det finns för 2014. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja idag sov jag kasst och när jag vaknade idag så tänkte jag jag ligger till halv ett innan jag går upp idag. Det gjorde jag men det hjälpte inte så mycket idag. Kom igång till halv ett och körde sedan till två. Men det gick illa trögt idag men fick ändå lite ur mig och jag får vara nöjd med dagen ändå efter kass natt så.

SPEL: Ja vi får se till söndag om jag kör eller inte det beror på hur jag sover.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: