söndag 5 oktober 2014

Söndag 5/10-2014 20:21

DAG: Jaha till natt och en kass sådan igen vaknade ett otal gånger under natten och  sedan till fem. Efter detta så sov jag en tio minuter till sedan vid nio tiden och gick upp till tio tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag till tolv nä ett innan jag dammsög. Så efter detta så skulle jag då köra igång med spel men inte idag hade inte lust alls idag. Så jag sket i det idag har inte gjort mycket alls idag jo jag satte mig och tittade på teven hade rätt mycket inspelat idag. Och satt sedan fram till fyra innan jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med klyft och såg resten av serierna men hann inte alla idag. Får se mer till tisdag. Så sedan så fick jag i mig en kopp kaffe och så mailade jag till fastigheten och sa att jag behövde lite spackel och lite färg till min vägg. Så mer? En rätt kass dag idag fick inte mycket gjort idag alls och hade lite lust till det heller. Men jag satte mig och läste ett tag idag som jag brukar. Så mer? Jo jag vann igår på eurojackpot 78 gav det har aldrig vunnit innan på detta men jag la in nytt igen för detta. Så mer? Nä kommer inte på mer idag tämligen kass dag idag men jag hoppas på bättre imonn.

TRÄNING: Ja träning imonn och jag har packat väskan idag så jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja nu har jag haft ett uppehåll så skall köra imonn igen så hoppas vi på bra sömn med. Så skall väl de sista förlagen svara snart igen för mässan är över nu.

SPEL: Nä inget alls idag men jag hoppas att jag kan köra till söndag igen.

Så inget mer idag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: