måndag 27 oktober 2014

Måndag 27/10-2014 20:33

DAG: Jaha natt igen och inatt trodde jag att jag sov bra kom till sans till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag till 14:30 för jag skulle ringa idag kom jag på då. Så efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå halv fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen. Så hem igen och stretch och så middag på det. Såg Jamie Oliver och sedan family guy idag när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så la jag mig för att vänta på bloggen och nu är jag här. Så mer? Jo idag kommer jag få en statistik uppdatering för en vecka med mail. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo imonn skall jag ut och klippa mig sedan handla lite och så hem igen.

TRÄNING: Ja idag fick jag upp farten lite så jag cyklade i 18 idag och träningen gick bra idag med.

ROMAN: Ja går illa trögt nu att skriva jag får inte ur mig nått nästan alls. Och jag trodde att jag sov bra men jag vet inte riktigt om det var så tror det är sömnen som gör det. Men kan vara annat med inspirationen finns inte där just nu?

SPEL: Ja vi får se till söndag om jag får nått gjort.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: