lördag 4 oktober 2014

Lördag 4/10-2014 20:19

DAG: Jaha natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade till tio tiden och låg sedan till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att mobilen skulle ladda. Så det tog till halv ett tiden och så stack jag ut skulle till morsan och farsan och ladda in nytt virusskydd. Det jag tänkte gick inte alls till XP så jag fick ta AVG som tyvärr bara fanns på engelska. Men jag tror att det sköter sig själv så jag hoppas det inte ställer till problem för dem. Så sedan fick jag middag med torsk och potäter och senapssås. Sedan efter detta så stack jag hem, kan säga att ta mig dit tog en och en halvtimme idag för det var arbete på spåret men hem så tog jag annan väg. Så och så glömde jag min påse men jag får ta den en annandag. Så kom hem och fick i mig två koppar kaffe idag. Men jag glömde att jag skulle ha gjort träningsmaten idag, får göra den imonn. Så mer? Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag ni får veta hur mycket som kom in på twitter idag. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Jo jag hann sätta mig och läsa lite idag med efter kaffet.

TRÄNING: Ja blev inget idag men jag tar igen det till måndag. Har kommit på varför jag har ont i ryggen det är inte sängen. Jag har suttit och löst korsord i soffan det är därför jag har ont i ryggen. Det är nästan borta nu för jag har inte gjort det på ett tag. Även nacken kommer av detta.

ROMAN: Ja inget idag men jag kör igen till måndag.

SPEL: Ja nu måste jag köra träningsmaten med så vi får se hur långt jag kommer imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: