måndag 13 oktober 2014

Måndag 13/10-2014 20:22

DAG: Jaha idag kom jag till sans till lite innan elva och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med romanen men inte idag. Fick ett samtal och idag var det snabbutryckning hela dan har inte skrivit nått inte heller gått på gym idag. Så var hemma till halv sju tiden och fick igång middagen så till lite innan åtta så fick jag i mig en kopp kaffe. Så det var allt idag ses igen imonn som inte heller den kommer bli en vanlig dag eftersom jag skall träna imonn. Men vi hörs om detta imonn.

TRÄNING: Ja inget idag men imonn så kör jag.

ROMAN: Ja idag hann jag få upp programmet men inte göra nått innan jag fick sticka. Men det tar jag igen tills imonn.

SPEL: Ja till söndag hoppas jag.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: