fredag 3 oktober 2014

Fredag 3/10-2014 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt vaknade dock redan till nio tiden och låg sedan till lite innan elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv då det var dags för tvätten. Innan jag gick ner så slog jag igång datorerna för de skulle skanna idag till två tiden. Så sedan till tolv stack jag ner och fick in tvätten sedan upp igen. Och så satte jag igång att skura köket jag fick ny fläkt och det är två hål som skall täppas och sedan måste jag nog få lite färg med. Så idag skurade jag väggen över fläkten och under fläkten det var jävligt jobbigt men jag är inte mycket för att städa så jag får slita illa när jag väl måste göra det. Skall ta en gång pre år och köra städning men nu är det klar för i år. Så sedan till ett tiden så stack jag ner och hängde upp den och fick sängkläderna i torktumlaren. Sedan upp igen och stack med en gång till ICA för att handla lite. Fick ta ut 300 idag så nu har jag 800 kvar att leva på det är bättre än 500 som jag trodde att jag hade men det är bra när jag räknar fel den vägen. Så sedan hem igen och då skulle datorerna gått igång men det gjorde de inte nu heller. McAfee har inte fått det att fungera denna gången heller. Det skulle starta upp från sömn men det gjorde de inte så jag fick starta för hand idag igen. Trodde att de hade fixat det nu men inte heller. Så sedan satte jag igång att skura igen och blev då klar ja så gott jag kunde klar. Skall maila till måndag och säga till om detta då, så hoppas jag att jag kan få lite spackel och färg sedan en dag. Så mer? Jo till fyra tiden så stack jag ner och hämtade upp tvätten. Sedan när jag hade fått in den så satte jag igång med middagen. Hade idag köttbullar med stripes och såg mina serier idag men idag så hade ena kanalen svartnat och inget spelades in alls på den. Men jag hade en film och en film till som jag såg lite på idag ser mer till söndag för jag skall ut tills imonn. Så mer? En rätt okey dag idag trotts utmattning på att städa idag.

TRÄNING: Ja andra veckan på ny tyngd och lite känns det i armarna idag. Och det räknade jag med också. Storstretch imonn då.

ROMAN: Ja imonn så går den dagen bort men till måndag kör jag igen.

SPEL: Ja vi får se hur det går till söndag med detta.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: