tisdag 30 september 2014

Tisdag 30/9-2014 20:32

DAG: Jaha till natt igen då och en superkass sådan inatt. Hade yrsel ett par gånger under natten och sedan till sju tiden så slog jag upp mina blå. Då låg jag och tänkte på att jag idag skulle göra massor med saker så jag gick upp. Och ringde till de som skulle sätta in den nya fläkten. Så de sa att de skulle komma till nio tiden men de kom till tio tiden. Så till elva så var de klara och stack så jag la mig ett tag men gjorde sedan mat idag hade jag lite mer än vanligt bacon och lite till så jag tog en stor frukost idag. Så sedan var då klockan tolv lite efter och jag stack till frisören som hade en kille innan så jag satt och väntade. Så sedan var nog klockan ett och jag tog vagnen in till stan. Så hoppade av vid koppamärra och in på Telia det var lång kö idag och jag stod länge men så fick jag min S5 a och så fick jag lämnat in min gamla för lagning den kommer om två veckor så morsan får vänta och beställa nytt paket igen sedan. Så sedan gick jag hem och fick in på posten och hämtat min stekpanna sedan in på pressbyrån och fyllde på mitt kort. Sedan hem igen. Och jag satte telefonen på laddning och så köpte jag nytt skydd och laddade in detta på denna och musikdatorn. Sedan pillade jag lite med mobilen men jag hann inte för klockan var redan fyra. Så jag gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg mina serier när jag åt. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe idag och så laddade jag lite med mobilen igen. Såg till min fasa att det inte finns radio på den? Har de tagit bort detta jag får lyssna via app nu. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn som då hoppas jag blir en vanlig dag.

TRÄNING: Ja jag hoppas att det släpper i ryggen till torsdag så kör jag igen har hoppat ett tag men jag tror att det går över iallafall hoppas jag det.

ROMAN: Ja då kör jag igen tills imonn så hoppas jag att jag sover inatt.

SPEL: Ja till söndag så hoppas jag att jag kan köra en runda igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: