söndag 21 september 2014

Söndag 21/9-2014 20:47

DAG: Jaha sen idag men jag spelade lite innan jag gick igång idag. Men till natten den var rätt okey men vaknade tidigt idag och kom ur sängen till halv ett. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med dammsugningen. Efter detta så lagade jag träningsmaten och efter detta så stack jag till apoteket för jag trodde att de hade öppet. Men det hade de inte så jag tog sen sväng till en restaurang och tog en meny och så hem igen. Så sedan så satte jag mig och löste korsord ett tag och sedan körde jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie och en film har en tills nästa vecka med som jag inte har sett men hann inte se den idag. Så mer? Jo jag kollade min hastighet på internet idag. Jag är uppe i 20 nu efter att de hade pillat med något som hände inatt. Så får vi se vilken hastighet jag kommer upp när de höjer hoppas upp mot 25 iallafall. Men det återstår att se imonn så höjer de skall vi se vad det blir då. Ja om jag vann nått på lotto så var det inte en storvinst för de ringde inte igår. Men kanske lite ni får spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Då jag kommer höja och då det kommer till längre tid att köra tror jag men vi får se tills imonn.

ROMAN: Ja imonn så skall jag läsa och sedan skall jag skriva men jag har kommit in i ett kasst mode för jag skriver knappt nått nu men det är för att jag sover kasst och har gjort detta ett bra tag nu. Vi får se hur det går tills imonn. Jo sedan tycker jag att resten av förlagen borde höra av sig nu det har gått två månade till den 8é. Jag tror inte att de vill trycka den men att de dröjer betyder nog bara att de har mycket att göra.

SPEL: Tänkte spela liten idag men så skulle jag ut så jag tänkte tar det till söndag istället. Nu vet jag hur jag tar de som stoppade mig sist och gör man ett fel så går allt åt skogen.

Så spana på twitter idag om jag vann nått annars ses vi igen tills imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: