onsdag 10 september 2014

Onsdag 10/9-2014 20:43

DAG: Jaha till natt och en rätt okey natt kom till sans till lite innan elva och fick sedan i mig frukosten. Så efter detta så skulle jag då köra igång med romanen men fick uppdatera Windows så jag fick vänta det tog en och en halv timme idag. Så jag missade tolv och fick gå igång till ett tiden med romanen. Körde sedan till 15:00 då jag satte mig och löste korsord fick tidningen igår och körde lite idag. Så sedan gick jag igång med middagen då var klockan redan fyra tiden. Hade idag karréer med stripes och såg mina serier när jag åt. Så sedan såg jag då att datorn inte hade somnat så jag satte igång att pilla med det och det gick inte idag. Jag kan inte få den att somna igen måste göra det manuellt nu. Och det är därför jag är sen idag med bloggen tänkte jag skulle fixa det men det är nog en kombination av Windows update och annat som gör att den inte somna igen. Så mer? Jo det är lotto idag så ni får spana på twitter idag om jag vinner nått eller så imonn på twitter om jag inte fick storvinst men kanske lite. Så nu är det nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja trotts kass dator så har jag packat idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja kass start idag men sedan gick det bra kom på nytt idag igen och har nu tre grejor att göra tills imonn. Får vi se hur långt jag kommer.

SPEL: Ja ser fram emot söndag då jag kan spela lite så hoppas jag att jag kommer vidare sedan med.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: