lördag 13 september 2014

Lördag 13/9-2014 20:18

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan vaknade tidigt idag till sex sju tiden. Och somnade sedan inte om gick upp till tio tiden. Fick i mig en stor frukost idag med bacon ett paket och två mackor. Så sedan så degade jag fram till tolv tiden och då gick jag igång med romanen. Till två var jag klar med detta men det gick inte bra idag. Fick igång träningsmaten och så skulle jag då köra stretch men inte idag gick åt skogen den med. Så körde igång med middagen hade idag köttbullar med pommes och pepparketchup till var så där med detta godare med vanlig ketchup tycker jag. Så såg serier när jag åt och sparade ett antal till imonn. Så mer? En Kass dag idag men jag gillar inte att inte få allt gjort vill inte ha annat än det jag gör kvar att göra. Så mer? Jo det var eurojackpot men vann inte stort men kanske lite ni får veta på twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo mitt tangent bord är lite kasst men jag vet inte vad det är ibland så går det inte att rycka space men bara då och då. Jag har köpt ett nytt som jag kanske byter till men skall köra ett tag till. Jo så ringde jag till Telia idag och höjde mitt bredband till 30 får se om det sedan går fortare eller inte. Jo jag satte mig och läste idag med ett par kapitel blev det idag. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja satte mig idag och löste korsord så jag hann inte med stretchen idag. Sitter en stund och så går det en halvtimme.

ROMAN: Ja idag gick det illa trögt och jag fick nog en timme tillslut idag iallafall men det var illa trögt idag.

SPEL: Ja bra sömn så kör jag imonn så vi hoppas på det.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: