fredag 5 september 2014

Fredag 5/9-2014 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit kass natt som vanligt när jag måste upp. Somnade någon gång till tre tiden och sov sedan fram till sex. Kom upp och gjorde mig i ordning sedan la jag mig igen för han kom inte till sju halv sju utan till halv åtta. Så sedan kom han på att han hade fått fel grejor så han stack igen. Men kom tillbaks och monterade allt. Så nu har jag ny kökskran och ny dusch eller badkars kran och så bytte han ut packningarna i tvättstället och satte ny arm på den med. Så sedan när han gick till tio tiden tror jag att det var så la jag mig för jag var illa seg. Men som vanligt så sov jag inte det spelar ingen roll hur trött jag är det går inte att sova. Men jag låg till tolv tiden och stack sedan till läkarcentralen och då fick jag reda på att de har lunch till ett. Jag kom till 12:30 dit så jag stack ner till apoteket och hämtade mina grejor och sedan upp igen. Så till ett kom jag in och tog en massa prover och då kan jag säga att jag inte fick äta nått heller så jag gick upp sex och åt igen till 14:00 tiden fick i mig en macka och lite choklad. Så sedan gick jag igång med träningsmaten tänkte gör den idag så slipper jag imonn. Så efter detta så var det då middag. Kan säga att jag gick igång med skannern till åtta tiden med musikdatorn och till två tiden med denna datorn. Jo på tal om dator så tror jag att jag löste mitt problem med datorn idag. Pillade med det efter jag kom hem. Och jag tror att det är över nu så den fungerar. Så mer? Jo jag gick igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg mina serier när jag åt. Började på en film med men tappade intresset på den idag tar den en annan dag. Så mer? En jävligt seg dag idag hoppas jag sover inatt så men skall imonn tvätta så vi får se hur det går då och göra stretch med. Jo så skulle jag då kontakta min läkare idag men när jag kom fram så sa de. Vi stänger till ett idag det var hög belastning? Lite skumt att stänga tidigt för att det är många som ringer? Det är som en butik säger nä nu är det för mycket kunder vi stänger nu. Lite skumt men ringer igen till måndag så hoppas jag komma fram.

TRÄNING: Ja imonn så är det storstretch mellan tvätten hoppas jag att jag kan få till lite stretch. Vi får se hur det går med det rapport kommer imonn.

ROMAN: Ja blir inte mer roman denna veckan imonn är tvätt och så spel till söndag. Men jag kommer igen till måndag.

SPEL: Ja kass vecka detta men jag hoppas att jag kan köra till söndag. 

Så inget mer idag ses igen imonn jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: