torsdag 11 september 2014

Torsdag 11/9-2014 20:31

DAG: Jaha natt igen då ja och en jävligt kass natt inatt. Vaknade av någon anledning till två tiden trotts att jag hade tagit starka tabletter. Sedan kom grannen hem och så låg jag och lyssnade på honom ett tag. Så en jävligt kass natt inatt kom till sans till lite innan elva och kom upp. Fick i mig frukosten och så fick jag igång datorn idag den ville inte igår men idag var problemet borta. Så en bra sak idag. Sedan skulle jag då köra romanen men jag la mig på sängen en halvtimme och så ringde snickaren. Så kom han och kollade fläkten sedan stack han kommer igen till nästa vecka och byter den. Så jag missade nästa halvtimme med men till ett så gick jag igång med romanen. Tog lunch till ett idag och sedan gick jag igång. Så körde idag fram till 15:00 och så stack jag till träningen sedan hem igen och stretch och så middag på det. Såg på Jamie Oliver när jag åt och sedan family guy. Så mer? En kass dag idag och varför jag vaknade inatt vet jag inte om jag hörde nått men natten blev kass iallafall. Så mer? Jo lotto fick inget samtal igår men kanske lite ni får veta på twitter idag. Jo på tal om twitter så tog jag bort mitt twitter som jag hade i datorn och det gick inte att lägga till igen sedan så jag får använda internet för att twittra nu. Så mer? Fick i mig en kopp kaffe med efter middagen.

TRÄNING: Ja idag gick det inte bra alls men jag gjorde allt och sedan när jag skulle stretcha så gjorde jag bara armhävningarna sedan la jag ner. Måste ta tag i detta så jag inte lägger ner allt sedan.

ROMAN: Ja idag gick en helt timme åt skogen men fick ändå lite gjort idag men det gick illa trögt idag men jag hoppas att det går bättre imonn.

SPEL: Ja vi hoppas på bra sömn till söndag så skall jag köra till söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: