måndag 15 september 2014

Måndag 15/9-2014 20:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit kass natt igen, trodde det skulle blir lite bättre men inte heller. Kunde inte somna igår och till två tiden så kom en granne hem och lät så jag låg till tre innan jag kunde somna inatt. Så kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan så la jag mig fram till ett då det var lunch. Sedan efter lunchen så gick jag igång med romanen, så jag missade hela en timme idag tack var kass natt. Så efter detta så stack jag till träningen och sedan hem igen stretch och så middag på det. Såg lite på teven med när jag åt och så på family guy när jag fick i mig det sista. Så mer? Jo jag vann inte nått denna gången på lotto men till denna veckan så kommer det att smälla till det känner jag på mig. Eller hur? Så mer? En kass dag idag men jag fick gjort träningen och sedan också stretchen så okey då. Men kass natt igen fan.

TRÄNING: Så körde idag och uppdaterade alla tyngder idag så det tog lite tid så jag fick bara en kvart på cykeln idag.

ROMAN: Ja en timme iallafall det är bättre än inte alls men det gick inte alls bra idag.

SPEL: Ja till söndag så skall jag köra och då klara av denna grej jag håller på med. Mer om detta tills söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: