söndag 7 september 2014

Söndag 7/9-2014 20:15

DAG: Ja ha natt igen då ja och en rätt okey natt men jag vaknade redan till sju tiden idag. Dock så somnade jag om i korta stunder fram till tio tiden då var jag klar vaken och gick upp. Pillade lite med datorn och så gick jag igång med frukosten. Så sedan var jag slö idag och gjorde inte mycket innan klockan slog ett då jag dammsög. Så efter detta så gick jag igång med spelet satt idag till tre då kom jag på att jag skulle ut och handla idag. Så jag stack till halv fyra tiden idag och köpte lite. Ja det gick på 500 idag men jag köpte kaffe för 300 så jag har när morsan och farsan kommer. Så sedan hem och gick igång med middagen tog inte fläsk idag för jag hade inte tid att göra potatis skulle jag har gjort det så hade jag varit illa sen så jag tog kotlett och pommes idag. Så såg lite på teven med men hade inget inspelat idag så jag slö tittade bara och satt för länge idag igen. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot igår heller men jag är med i fyra veckor till. Så skall se idag om jag vann nått på lotto men ingen storvinst för de ringde inte igår. Så mer? En okey dag idag fick spelat lite och en okey dag idag.

TRÄNING: Ja har packat väskan för imonn och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Jaha imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

SPEL: Ja kom igång idag men så fastnade jag och jag var tvungen att fuska lite men jag hade idag svårt för att läsa så jag kunde inte fatta hur det gick till. Men tillslut så läste jag rätt och då kom jag på hur jag skulle göra men då var klockan redan efter tre så jag la ner för dagen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: