måndag 22 september 2014

Måndag 22/9-2014 20:55

DAG: Jaha sen som fan idag så kort blogg idag. Sov okey gick upp till elva fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde fram till tre sedan stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag. Såg på teven och så skulle jag se om hastigheten gick upp på Telia och det gjorde den inte jag ligger på 20 vilket är okey. Men inte mer trodde nog jag skulle komma upp till en 25 men inte heller. Så och så har jag pillat med Telia idag så jag är jävligt sen idag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Japp gick bra idag och var inte allt för tungt idag gick som vanligt idag. Trotts att jag höjde.

ROMAN: Ja läste idag och skall imonn köra igång igen hann inte läsa allt men jag hoppas att jag sover bra så skall det nog gå.

SPEL: Ja till söndag så kör jag igen mer den dagen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: