söndag 31 augusti 2014

Söndag 31/8-2014 20:11

DAG: Jaha till natt och en rätt okey natt inatt. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med dammsugningen efter denna så var det då spel. Satte mig till lite efter ett och spelade sedan fram till två tiden nått kollade inte på klockan. Då morsan ringde sedan satte jag mig igen och spelade fram tills tre. Då gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg ingen serie idag. Fanns inget att se idag så jag slö tittade och efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår från lotto så ingen storvinst men kanske lite ni får spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? En bra dag idag fick allt gjort som jag skulle få gjort och spelat med.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Jaha imonn så kör jag igen då ja vi hoppas på bra sömn.

SEPL: Ja idag var jag utvilad och körde på i två etapper en från ett till två eller nått sånt sedan telefon samtal och sedan till tre. Jag klantade till mig på sista och dog så jag gav upp men nu vet jag hur jag skall ta den med. Gick bra idag ser fram emot nästa söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: