fredag 8 augusti 2014

Fredag 8/8-2014 20:21

DAG: Jaha börjar med natt igen och igår kunde jag inte somna alls låg fram till halv fyra då kom mina nya grannar hem och så lyssnade jag på dem fram till sex. Då lyckades jag somna och sov fram till nio tiden kom ur sängen till elva ja efter elva faktiskt. Fick inte i mig frukosten för jag låg för länge idag och så stack jag ner till tvätten vid tolv tiden. Sedan upp igen och fick i mig frukosten sedan var det att vänta på att klockan skulle slå kvart i ett. Då stack jag ner och hände upp tvätten, samtidigt så la jag in lakarna i torktumlaren. Och satte den på extratorr sedan fick jag in tvätten och så när jag var klar med detta så var tumlaren klar med. Men det var inte torrt alls så jag satte den igång igen och stack sedan upp. Så till halv två så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. På vägen upp så kollade jag till tvätten och fick upp lakarna. Så sedan har jag pillat lite med hemsidan den gamla men jag gav upp idag för jag kommer inte ha den längre snart så jag la ner. Så sedan till kvart i fyra tiden så stack jag ner och fick upp tvätten sedan efter att jag hade fått in den så gick jag på middagen. Idag hade jag korv och stripes och såg mina serier som idag tog slut ja en av dem. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och nu är jag här. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så är det storstretch och jag hoppas att jag får sova inatt så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja pauser är aldrig bra nu måste jag läsa ikapp allt jag gjort och sedan köra igen imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

SPEL: Ja hoppas jag kommer igång till söndag så jag inte fastar någon stans är lite svårt ibland men jag brukar komma på efter ett tag. Vi får se hur det går till söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: