fredag 1 augusti 2014

Fredag 1/8-2014 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men ändå lite kass. Men det märkte jag först när jag hade kommit ur sängen. Kom ur sängen till elva och så satte jag igång med att lägga till statistiken för Juli. Efter detta så stängde jag av mitt Adobe konto. Så sedan trodde jag att jag var klar för dagen men kom på sedan att så inte var fallet. Så satte igång med romanen till tolv tiden och körde idag fram till ett. För jag kom på att jag skulle ringa till säng firman och säga till att jag har köpt hemkörning. Och det gjorde jag och då sa de att de kommer mellan två och fem, men jag sa att jag måste ut så de sa inte innan tre. Så jag slutade med romanen redan till ett idag och stack sedan ut och handlade. Sedan hem igen och väntade på att de skulle komma. Och till fyra tiden så kom de och bar upp sängen och ställde den mot garderobsdörrana. Så jag fick låta den stå och gå igång med middagen. Hade idag hamburgare och klyft och såg mina serier och glömde att jag hade sängen så jag satt alldeles för länge idag. Så kom på detta och satte igång kaffe och sedan fick jag upp den gamla sängen till vinden. Det var tungt att bära upp den och jag hade illa svårt att få in den i förrådet. Men tillslut så kom den in och jag gick ner igen. Bar in nya sängen och fick bäddat men kom då på att jag bara har ett under lakan. Det är inte mycket att hurra för så jag måste köpa mer men har inte pengar nu får bli till nästa månad. Men den är skön att ligga i och jag kommer upp en decimeter mer än innan. Så sedan fick jag i mig kaffet och så la jag mig men kom då på att jag skulle läsa med idag. Och jag började med de tolv idag la ner den jag läste innan för denna. Tror jag hellre läser denna än den andra. Så efter detta så la jag mig på sängen och nu är jag här. Halv seg dag idag men ändå okey på det hela taget.

TRÄNING: Ja då kör jag igen till imonn min vanliga storstretch.

ROMAN: Ja hade segt att komma igång idag men jag sov så där med så kände inte det när jag kom ur sängen men sedan. Och så kom jag på sängen så jag hann inte mer än till ett idag en timme blev det idag.

MUSIK: Nä inget idag.

SPEL: Japp till söndag kör jag igen då hoppas jag att jag klarar bossen annars så blir det segt att spela.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: