torsdag 31 juli 2014

Torsdag 31/7-2014 20:27

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt inatt. Sov rätt okey och kom till sans till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen och tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Idag satt jag illa länge igen men maten smakade inte gott idag heller. Så mer? Jo jag fick ett samtal idag på svararen att sängen hade kommit. Så jag skall ringa dem imonn och se när de kommer med den. Så mer? Inte så varmt idag men ändå rätt svettigt på gymmet idag. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja segt idag och jag var illa sen idag med så jag cyklade inte mer än tio idag.

ROMAN: Som dagarna innan så kom jag igång till tre tiden idag hade villat sitta längre idag men inte det var träningen idag. Men imonn så skall jag sitta till tre eller längre men jag måste ut och handla lite med så vi får se hur länge det blir imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

SPEL: Ja söndag får vi se hur det går då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: