onsdag 30 juli 2014

Onsdag 30/7-2014 20:22

DAG: Jaha natt igen och jag trodde att jag hade haft en rätt okey inatt fram till att jag började med romanen. Då förstod jag att den inte hade varit så bra. Vaknade ett antal gånger fram till tio tiden kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 14:00. Då jag la ner för dagen hade lust att köra fram till tre men la ner. Ja efter detta så gjorde jag inte mycket jag låg på sängen och degade idag. Så till tre tiden så körde jag igång med middagen ja den var nog halv fyra. Hade idag korv och pommes och såg mina serier när jag åt. Och efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och en isglass, har två kvar nu som jag tar till fredag tänkte jag. Ja glass alltså. Så mer? Jo efter detta så la jag mig på sängen och låg illa länge idag seg som jag var och därför så var jag lite sen idag. Jo det är lotto men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Idag på twitter eller imonn på twitter om inget på bloggen till fredag.

TRÄNING: Ja har packat väskan till imonn det är ju lite kallare nu så jag hoppas på mindre svett imonn.

ROMAN: Ja seg start idag men jag fick till det ändå idag till två tiden så tänkte jag att sitta längre men jag var seg så jag la ner. Men jag kommer om jag inte skall ut och handla lite sitta till tre dagar då jag inte tränar.

MUSIK: Nä inget idag.

SPEL: Ja till söndag så skall vi se vad jag kan göra åt det.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: