söndag 13 juli 2014

Söndag 13/7-2014 20:21

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Vaknade ett otal gånger under natten men sov lite bättre på morgonen. Kom ur sängen när klockan ringt till elva. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga. Efter detta så gick jag igång med spel spelade idag fram till halv tre tiden och det gick bra idag. Så till lite efter tre så körde jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg mina serier idag tänkte jag men en var nog slut eller om det var uppehåll i den vet jag inte. Såg en men jag orkade inte se allt så jag ser den en annan dag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ur King ett par kapitel. Blev ingen mjukis idag hade inte yoghurt och inte bär idag skall köpa till tisdag. Så efter detta så låg jag på sängen fram tills nu. Men en bra dag idag trotts kass natt. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja hoppas på bra sömn så skall jag nog få till mina två timmar imonn med.

MUSIK: Japp inget idag.

SPEL: Ja idag så satte jag igång och körde länge innan jag tillslut fick ge upp visste inte vad jag skulle göra så jag fuskade. Hittade på internet och såg då vad jag skulle göra och det blev som jag trodde jag fick ta mig ut och köpa bomber. Kan tillägga att jag gjorde av med två innan jag fattade hur man skulle göra så då räckte de inte. Men jag tog mig ut och gick in igen med fullt med liv och bomber sedan sparade jag och la ner för idag. Det som är kasst med detta är att alla fienden kommer tillbaks igen och så måste man göra om allt igen. Ja inte allt men alla fiender kommer igen så måste man ta dem igen. Så men nu vet jag vad jag skall göra och kör till söndag igen.

Så en bra dag idag och jag säger som jag brukar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: