tisdag 8 juli 2014

Tisdag 8/7-2014 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Vaknade ett otal gånger under natten och till elva kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Så efter detta så satte jag igång på romanen. Så när jag sedan var klar så stack jag till affären och sedan bokhandeln och fixade emballage till manuskriptet. Så hem igen och proppade in den i kuvertet och stack sedan till posten för att köra iväg det. Sedan hem igen men jag upptäckte då att han skrev 3199 stället för 3159 på boxen men jag dångade ett mail om detta får se om det går att fixa. Det står 3159 på kuvertet men 3199 på den lappen han satte på. Men om det går fel så är det okey jag kommer ändå in på fyra andra förlag så. Så kom då hem och gick igång med middagen med en gång. Hade idag korv och mos gott mos. Såg på ett par serier och sedan fick jag i mig en kopp kaffe men idag glömde jag mjukisen. Så mer? Jo imonn skall jag skicka resten av mailen till förlagen. Hann inte det idag tog lång tid att skriva ut idag. Så mer? En rätt okey dag idag men när jag skulle ut så störtade regnet ner så jag ställde mig i porten tills det avtog. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag men tills torsdag så kör jag igen.

ROMAN: Ja tog tid idag att köra igenom det så kom inte iväg förrän till fyra tiden till posten. Sedan blev det fel med men vi får se hur det går med det. Jag skall imonn maila alla andra förlag så kommer ett svar om en månad nått sånt. Men som jag har sagt innan så tror jag inte att de kommer publicera det. Men jag är ute efter en effekt så det är lugnt.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja skall ta bort denna om ett tag så kanske något nytt kommer upp vi får se.

SPEL: Ja till söndag skall jag försöka igen då får se om det går bättre då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: