torsdag 17 juli 2014

Torsdag 17/7-2014 20:36

DAG: Jaha idag är jag sen som bara den men jag var sen efter middagen och så spelade jag igen trotts att jag har sagt att jag skall sluta. Så till natten igen då ja och en rätt kass sådan inatt grannen hade igång teven tror jag att det var så jag somnade inte som jag ville utan till tolv tiden. Så jag var rätt seg när jag kom upp idag till elva fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch sedan igen från två till tre och halv fyra stack jag till träningen. Sedan hem och så stretch och så middag på det men idag satt jag länge framför teven och därför är jag sen. Så spelade jag igen ett tag och blev ännu senare. Så mer? Jo vi får se om jag vann nått på lotto fick inget samtal eller mail igår så vi får se idag. Ni får spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? Halv kass dag idag men det började med kass natt så brukar det bli. Vi hoppas på bättre imonn.

TRÄNING: Ja idag var jag lite seg och jag var sen med idag så det är som det brukar vara när jag sover dåligt. Men jag fick ändå cykla lite och det var okey.

ROMAN: Ja har kommit till sidan 238 och jag har tappat farten lite känns det som. Men just nu så läser jag bara nästan iallafall. Får ändå gå en omgång till på huvudpersonen. Ja och troligen många gånger till sedan med. Men det gick ändå okey idag trotts kass natt.

MUSIK: Nä inget idag.

SPEL: Ja jag sa att jag skulle lägga ner spelen på facebook men idag så spelade jag ändå ett tag. Men till söndag så kör jag på Nintendo så får vi se om jag hinner med en boss eller inte.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: