onsdag 9 juli 2014

Onsdag 9/7-2014 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass sådan igen. Somnade till två tiden men vaknade sedan rätt många gånger fram till sex. Då låg jag vaken till nio innan jag somnade igen i korta stycken fram till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att maila alla förlagen. Sedan var nog klockan runt två när jag var klar med detta. Efter detta så har jag pillat lite med den gamla nya hemsidan som inte blev nått av. Jag har fått till lite som jag lyckades fixa till men inte allt men det ser rätt bra ut än så länge. Kommer nog inte lägga upp nytt men kan pilla lite med den när det ändå inte gör något om jag förstör den. Så sedan till halv fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag nej. Jag stack till ICA för att handla vid två tiden sedan hem igen. Så efter detta så pillade jag med hemsidan ett tag fram till halv fyra då det var middag. Idag hade jag korv och stripes och såg mina serier när jag åt men sparade ett par tills imonn nä till en annan dag. Så mer? Jo jag fick i mig en mjukis och så satte jag mig och läste lite ur King. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja fick iväg alla mail idag och skall imonn gå på andra nä tredje romanen igen. Skall imonn läsa allt jag har gjort så jag kommer in i det igen. Har lite dåligt minne vad jag har gjort fram tills nu på den. Men jag ställde om när jag gick på den förra.

MUSIK: Nä inget idag.

SPEL: Ja till söndag kör jag igen hoppas då att det går bättre än innan så jag hinner spela lite. Skall lobba upp en bomb på en plattform som reser sig upp med jämna mellanrum. Men det är nästan omöjligt att rikta bomben så jag la ner sist tappade lusten. Vi får se hur det går till söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: