söndag 20 juli 2014

Söndag 20/7-2014 20:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men rätt okey vaknade rätt många gånger under morgonen. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med dammsugningen efter detta så var det då spel som gällde. Körde detta fram till tre tiden och så satte jag igång ugnen och till halv fyra så fick jag in klyften. Så kan meddela att jag hade farsan här igår med han hade lite smått och gott med sig och jag skall köpa ny säng till fredag. Så såg på mina serier innan jag gick igång med middagen körde en och så körde jag sedan middagen. När jag åt så såg jag filmen men den var så där tyckte bättre om den andra. Det var Spindelmannen den nya men jag tyckte att den var rätt kass. Så jag sparade den inte. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och en mjukis till sex tiden. Då såg jag en serie och så till sju tiden så satte jag mig och läste ur King. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så jag vann inte mycket men kanske lite ni får veta på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan för imonn och är redo för att köra. Men jag måste köra nacken varje kväll den känns inte alls bra just nu men lite stretch så kommer det göra susen.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då hoppas på bra sömn. Jo jag köpte en bok med det är fortsättningen på flickan från ingenstans kommer nog någon gång nästa vecka.

SPEL: Japp körde idag och det gick rätt bra när jag väl kom på hur jag skulle göra. Det gick att spara bomber utan att köpa dem kom jag på idag. Sedan nådde jag bossen men lyckads inte döda den. Men nästa söndag så hoppas jag har tur. Gick bra idag.

Så slut för idag och tack för idag och så säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: