fredag 22 augusti 2014

Fredag 22/8-2014 20:21

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan igen vaknade alldeles för tidigt till att grannen fick besök sedan hade jag svårt att somna om igen. Så kom ur sängen till elva tiden och fick inte i mig frukosten. Sedan till tolv stack jag ner med tvätten och fick in den. Så upp igen och pillade med mobilen fram till att jag skulle skanna datorerna till ett tiden. Jag satte igång musikdatorn men inte denna. Jag skulle säkerhetskopiera mobilen men det gick inte. Så jag raderade den ändå jag fick inte programmet att fungera som det skulle. Så sedan dess runt ett tiden har jag hållit på med mobilen. Jag satt till fyra och fick rusa ner och hämta tvätten. Det tog en evig tid att göra så den fungerade igen med alla konton och annat. Och jag fick inte mobilt id att fungera skall testa en gång till idag efter bloggen. Så mer? Jo jag stack till två tiden till ICA för att handla lite sedan hem igen och pillade med telefonen. Så till fyra så stack jag ner och hämtade upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med klyft och såg en serie har lite till imonn med en serie och en film. Så fick i mig en koppa kaffe med och så satte jag mig och läste lite innan jag la mig på sängen och väntade på att klockan skulle slå åtta. Ja det var dagen så jag hoppas att jag kan få igång mobilt id idag så jag kan göra mina räkningar till den 25é.

TRÄNING: Ja imonn så är det stor stretch och innan dess roman.

ROMAN: Ja har kommit på idag lite trotts att jag har pillat med mobilen så jag är redo för att köra imonn.

SPEL: Ja hoppas att jag har fått mobilen igång tills söndag så jag inte har mer med den att göra då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: