torsdag 28 augusti 2014

Torsdag 28/8-2014 21:02

DAG: Ja sen idag men jag har problem med update den fungerar inte så jag har felsökt väldigt länge men fick tillslut ge upp och drog en post till supporten. Dag ja natt kass som fan sov illa som fan vet inte om grannen var vaken eller inte men sov gjorde jag inte. Kom ur sängen till halv tolv och fick i mig frukosten och så la jag mig till ett då det var lunch och sedan från två till tre skrev jag. Så till träningen sedan hem och så middag på det. Rätt kass dag idag.

TRÄNING: Ja gick bra idag men jag hoppade stretchen idag orkade inte med den idag.

ROMAN: Ja fick iallafall en timme idag och jag är nöjd med detta efter kass natt.

SPEL: Ja till söndag så kör jag.

Så vi hoppas att jag får hjälp med detta problem med datorn tills imonn. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: