onsdag 27 augusti 2014

Onsdag 27/8-2014 20:15

DAG: Jaha till natt igen då och en kass sådan inatt. Kunde inte somna och så vaknade jag när grannarna gick upp. Och sedan hade jag svårt att somna igen så när skrivaren gick igång till elva så låg jag kvar. Kom ur sängen till halv tolv och fick i mig frukosten. Så till halv ett tiden så stack jag till frisören. Så efter detta så tog jag en promenad till kåken och röstade sedan hem via en kiosk där jag fick en ramlösa. Så när jag sedan kom hem så hade jag inte lust att köra roman efter kass natt så jag gjorde inte nått. Tills det var dags för middagen hade idag karréer med stripes och såg mina serier som idag var länge ena var en och fyrtio. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så vad det blogg. Mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja har packat väskan och är redo för träningen imonn. Vi hoppas på bra sömn.

ROMAN: Ja imonn så har jag tre historier att göra sedan är det ett par till som jag inte ännu har kommit på men jag skall köra Roger imonn efter de tre.

SPEL: Ja söndag ställer jag mig in på så har jag tur så sover jag bra och kan köra till söndag.

Så inget mer idag ses igen imonn säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: