lördag 30 augusti 2014

Lördag 30/8-20144 20:18

DAG: Jaha till natt igen och en rätt så okey natt inatt men när jag kom upp till elva tiden så uppdaterade jag en grej och så var jag sen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:30 idag. Körde sedan till 14:30 och gick sedan igång med träningsmaten. Så efter detta skulle jag då köra storstretchen men inte idag. Jag gjorde armhävningarna sedan så la jag ner och gick igång med middagen. Hade idag karréer med ris idag och såg mina serier när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite och sedan la  jag mig i sängen tills nu. Men ändå en rätt bra dag idag. Så hoppas vi på bra sömn så kör jag imonn med spel. Vi får se hur det går då? Så mer? Jo det är lotto idag och jag räknar med era tummar idag så kommer storkovan idag. Ni får veta på twitter idag eller imonn om det inte gav så mycket. Jo jag fick mina lakan igår med hämtade dem men glömde säga detta igår. Men jag måste tvätta dem innan jag kan använda dem. Blir till nästa vecka lördag missade min tid till fredag denna veckan. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen men idag kunde jag gå ner djupare med axeln så bra ändå.

ROMAN: Ja körde tvåan idag och kom inte till slutet idag men till måndag så är jag klar med tvåan och har startat trean med. Men det gick så där idag lite seg men jag kom igång ändå tillslut.

SPEL: Japp då kör jag zelda imonn får hoppas att jag har bättre stagma då och kan spela lite innan jag ger upp.

Så inget mer idag ses igen imonn så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: