söndag 17 augusti 2014

Söndag 17/8-2014 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt somnade inte som jag ville och sov sedan inte så bra heller. Vaknade till elva men kom inte ur sängen förrän till halv tolv. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med dammsugningen men det tog tid idag innan jag kom igång. Så till halv två tiden var jag klar med detta och skulle då sätta igång med spelet. Tänkte då att jag skiter i det idag, men ångrade mig igen och körde igång. Spelade en timme idag sedan gav jag upp hade inte lust idag helt enkelt. Så sedan så satte jag igång med middagen runt fyra tiden. Innan dess så gjorde jag inte mycket alls, slö dag idag. Så middag hade jag karréer med stripes och såg mina serier när jag åt. Så till sex tiden så fick jag i mig en mjukis och så satte jag mig och läste lite ur de tolv. Så efter detta så har jag legat på sängen och gjort inte nått halv seg dag idag. Så fick inget samtal från spel igår så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter idag om det gav nått. 50000 hade suttit gott men vi får se det blir nog som vanligt inte nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja till imonn så har jag två historier att berätta sedan hoppas jag att jag kommer på mer för annars blir det ingen bok av det. Mer om detta imonn.

SPEL: Ja idag hade jag inte lust att köar alls men körde ändå och tappade sedan helt och la ner. Men jag fick en ny förmåga som jag testad lite och jag har inte tappat något liv alls så då kan jag köra på till nästa söndag.

Så inget mer idag ses igen imonn. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: