lördag 9 augusti 2014

Lördag 9/8-2014 20:28

DAG: Jaha natt igen då och en kass sådan igen de kom hem runt tre tiden tror jag och sedan en gång till och jag fick inte många timmars sömn inatt. Så när jag kom upp till elva då fick jag i mig frukosten sedan så la jag mig på sängen och låg fram till två. Fick inte nått gjort idag alls. Till två så tänkte jag att jag skiter i skrivandet idag och gör stretchen. Men jag sket i den med en jävligt kass dag idag. Till fyra tiden så fick jag igång middagen och hade idag karréer med pommes och såg mina serier när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och en mjukis. Så mer? Jo det är lotto idag kan hoppas att jag vann lite där men ni får veta till imonn eller till måndag. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Samma här.

MUSIK: Nä inget idag.

SPEL: Ja de har gått ut igen så jag räknar med att de kommer hem inatt igen. Men jag hoppas ändå att jag kan spela lite imonn.

Så kass dag till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: