måndag 25 augusti 2014

Måndag 25/8-2014 20:25

DAG: Jaha natt igen och jag vaknade inatt till någon gång och fick ta ett pulver det var mjukisen som inte var bra. Men somnade sedan igen och sov fram till elva. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång med romanen. Men jag kom på att jag skulle göra räkningar idag så jag gjorde det och efter detta så beställde jag lite från jysk. Så efter detta så körde jag igång med romanen då var klockan 12:30. Sedan körde jag fram till ett sedan igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen och sedan hem och stretch och så middag. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår ja eller till i lördags men denna veckan så kommer det slå in eller hur? Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn då skall jag klippa mig.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag och jag hade god tid på mig idag. Cyklade i tjugo idag.

ROMAN: Ja hann inte med så mycket idag för jag körde räkningar och annat. Men det gick bra idag och jag hann inte med allt idag så jag får köra igen till onsdag. Har denna sedan har jag tre till att göra så jag har mycket att göra på den.

SPEL: Ja vi hoppas på bättre sömn till söndag så skall jag köra då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: