tisdag 26 augusti 2014

Tisdag 26/8-2014 20:21

DAG: Jaha en rätt bra natt inatt sov rätt okey fram till elva då jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sticka till frisören och det gjorde jag till halv ett tiden. Men jag fick ta ut pengar innan och sedan när jag kom dit så hade hon fullt. Så jag får gå imonn. Så jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Men idag tänkte jag att hela dagen inte skulle gå åt skogen för detta så jag satte mig och körde roman från 14:00 till 15:00. Så efter detta så gick jag igång med middagen. Jag hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt. Tror det var sista avsnittet idag på ena men har lite kvar tills imonn. Så mer? Jo jag beställde nya lakan i måndags tror inte jag sa det då. Så de kommer i slutet på veckan hoppas jag. Och så beställde jag tidningar en korsord så jag aktiverar hjärnan lite och en om mat och så en dator tidning med. Så men de kommer inte förrän till nästa månad. Så mer? Jo imonn så skall jag då klippa mig sedan skall jag iväg och rösta tänkte jag tar det på samma dag så missar jag inte en dag till. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men tills torsdag så kör jag igen.

ROMAN: Ja idag så körde jag trotts att jag hade varit ute och gjort annat och det gick bra. Har kommit fram till när jag skall berätta om Rogers förvandling till ? Ja vad är han? Det får ni läsa en dag hoppas jag. Men det gick bra idag och jag kör imonn igen hoppas jag. Efter klippning och röstning så hoppas jag att jag kan köra en omgång.

SPEL: Ja till söndag så hoppas jag att jag sover så jag kan köra igen har varit ett tag sedan nu.

Så inget mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: