torsdag 31 oktober 2013

Torsdag 31/10-2013 20:08

DAG: Jaha natt igen och en rätt okey men jag vaknade redan till nio idag och efter detta så blev det ingen mer sömn. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till ett. Då det var lunch och så efter detta så gjorde jag inte mer idag. När klockan slog fyra så stack jag till träningen. Tränade sedan hem igen och stretch sedan var det mat och såg på family guy när jag åt idag. Så mer? Jo jag vann inte på joker igår fick bara för jokern inte för lotto så ni får spana på twitter idag om det gav nått. Eller så imonn om det inte gav nått. Så mer? Har ätit tabletter idag för nacken ja det är ryggen som gör ont men det känns i nacken med. Men det är nog borta tills imonn hoppa jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra men lite små kasst på magen idag måste skärpa till det till nästa vecka.

ROMAN: Ja idag skrev jag ut allt igen och patronen tog slut men jag vickade och kunde ändå skriva ut allt idag. Men jag fick köpa en ny med så imonn måste jag ut och lägga in pengar på kontot för jag snodde av dem idag.

MUSIK: Ja idag har jag inte gjort nått på denna punkt.

WEBB: Ja imonn så skall jag ut till banken och så skall jag skanna datorerna så jag hinner nog inte med nått mer.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: