måndag 7 oktober 2013

Måndag 7/10-2013 20:18

DAG: Jaha natt  igen då och en rätt okey natt vaknade bara ett par gånger inatt och till nio tiden så slog jag upp ögonen för sista gången. Låg sedan vaken till halv elva innan jag gick upp och fick frukosten i mig. Så sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till ett sedan igen från två till tre. Så efter detta så pillade jag lite med dreamweaver ett tag fram till fyra tiden. Då stack jag till träningen sedan hem igen och stretch på det. Sedan var det middag hade idag falukorv och makaroner. Såg family guy och sedan lite på Simsons. Så mer? Jo jag beställde böckerna igår så det gick på 514 så det hade gått upp med tre kronor sedan sist jag kollade. Men beställningen är iväg och jag väntar mig dem tills nästa vecka. Så mer? Ja mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag igen men var lite sen idag en tio minuter eller så. Och idag så kollade jag höjningen som kommer till nästa vecka.

ROMAN: Ja körde igen efter uppehåll men det gick rätt trögt idag igen så jag beslutade att jag skulle göra klart detta och inte ändra i det så gör jag detta sedan när jag fått ner det till papper.

MUSIK: Ja imonn skall jag då köra fjärdedelar får se om detta går lättare än innan.

WEBB: Ja har skissat på hemsidan idag efter romanen kommer lägga den till över 19 tum som jag nu har den för nästa alla har större skärm. Så måste jag nog ta och slå en signal till dem en dag med. Har lite frågor som jag måste ha svar på innan jag kör.

Så ringde jag till tandläkaren idag och beställde tid för detta året. Fick tid senare i denna månaden. Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: