tisdag 22 oktober 2013

Tisdag 22/10-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen och den var okey men så till morgonen så vaknade jag ett antal gånger och då blev den kass. Kom ur sängen till halv elva tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå ett. Och som vanligt så blir sömnen kass när jag måste göra nått på dagen. Så till kvart över ett så stack jag till tandläkaren. Sedan till ICA för att handla lite och så hem. Efter detta var tanken att jag skulle köra lite webbprogram men inte idag. Jag la mig på sängen och låg till halv fyra då jag kom upp och gjorde maten. Hade idag karréer med pommes och idag gjorde jag för mycket så jag åt inte upp allt. Så såg på mina serier och så till sex tiden så fick jag i mig en mjukis. Så mer är det inte idag tror jag. Rätt kass dag idag men imonn blir inte bättre imonn kommer snickaren och smörjer fönstren. Vi hoppas att han inte kommer innan tolv men kommer nog sova kass inatt med. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp idag hade jag inte nått på denna punkt men till torsdag så.

ROMAN: Jaha då blir det inte nått gjort imonn heller, men jag tar igen det till torsdag.

MUSIK: Ja inget idag på denna punkt.

WEBB: Ja blev inget idag men jag tar igen det imonn hoppas jag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: