tisdag 15 oktober 2013

Tisdag 15/10-2013 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass sådan inatt. Vaknade ett antal gånger under natten fram till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag tog en paus fram till två tiden. Kände mig lite seg idag så jag tog en timeout idag. Så till två så stack jag till ICA för att handla lite sedan till posten för att hämta paketet, ja böckerna. Sedan hem igen och gick igång med middagen till 15:30 tiden. Hade idag kyckling och stripes och såg mina serier. Jo kom på det nu jag satte mig och såg min serie som jag trodde inte hade kommit med igår. Men såg sedan att den visst hade kommit med. Det var det jag gjorde innan jag stack till ICA. Så till sex tiden så fick jag i mig en mjukis och så läste jag ur paganinikontraket ja eller nått sånt. Skulle ha spelat idag men tappade lusten idag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Jaha inget på denna punkt idag men till torsdag så kör jag igen. Med nya tyngder med.

ROMAN: Fick mina en och en halv timme idag och det gick bra trotts lite små kass natt.

MUSIK: Ja satte mig idag och spelade men tappade lusten idag så jag tänkte tar det en annan dag. Nu har jag hemsidan att göra när jag har fått böcker så jag kommer nog ta en liten paus med detta ett tag.

WEBB: Japp fick mina böcker idag och skall gå på fireworks imonn så får vi se vad det programmet gör. Det har med design att göra tror jag vet inte fullt vad det är. Men ni får veta imonn.

Så ännu en dag till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: