söndag 20 oktober 2013

Söndag 20/10-2013 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass natt igen vaknade ett antal gånger fram till tio tiden. Till elva så kom jag upp och fixade till mig i badrummet sedan efter detta fick jag ett samtal. Så efter detta så fick jag i mig frukosten och satte igång att dammsuga. Efter detta så gick jag igång med hemsida idag var det igen uppdatering på RixFm så det gav 310 på spotify sidan och 360 på startsidan. La upp på twitter och facebook med så efter detta så gick jag igång med träningsmaten. Och därefter så ringde jag till morsan och pillade lite med hennes dator ett tag. Sedan gick jag på firewoks igen men det tog tid så jag hann inte med allt idag. Hade tänkt att köra lite på den nya hemsidan med men det hann jag inte med idag. Så sedan till fyra tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg mina serier idag när jag åt. Och till sex tiden så fick jag i mig en mjukis med och så fick jag ett samtal igen har fått tre idag. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår från svenska spel så ingen stor vinst men kanske lite. Ni får spana på twitter idag eller så imonn på bloggen om det som vanligt inte gav nått. Så mer? En rätt okey dag trotts små kass natt.

TRÄNING: Japp idag har jag packat väskan och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Japp imonn så ser jag framemot två timmar med denna punkt.

MUSIK: Ja till tisdag skall jag till tandläkaren fick en tid så jag kommer inte göra nått på denna punkt till tisdag.

WEBB: Ja idag gick det bra även om det inte står allt i texten i denna bok. Man får gissa lite och det är ingen speciellt bra bok detta. Men idag fick jag allt att fungera efter lite pill. Så en bra dag idag.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Tummen upp

Inga kommentarer: