måndag 28 oktober 2013

Måndag 28/10-2013 20:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan trotts att jag tog starka tabletter. Vaknade till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan igen från två till tre eller lite innan idag. Så efter detta väntade jag på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen sedan hem och stretch. Efter detta så fick jag i mig middagen och såg på family guy och sedan Simsons med och det är därför jag idag är sen. Så mer? Jo jag vann igår igen ja det var nog i lördags men det gav igen 80 bagare som jag la på lotto igen. Denna veckan kommer det smälla till det känner jag på mig. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja träningen gick som vanligt bra. Trotts att jag var lite trött idag.

ROMAN: Japp idag blev jag klar med denna omgången och skall till torsdag skriva ut igen.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag heller.

WEBB: Ja till imonn så skall jag se om jag inte kan få lite gjort har klippning imonn sedan till onsdag så har jag tandläkaren så dessa dagar hoppas jag att jag får lite gjort.

Japps dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: