måndag 14 oktober 2013

Måndag 14/10-2013 20:19

DAG: Jaha en rätt små kass sådan med som inte så bra som innan inatt. Kom till sans till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde de fram till ett sedan från två till tre. Efter detta så har jag inte gjort så mycket idag. Jag har spelat spel på mobilen jag hade fastnat på ett spel men jag kom tillslut vidare ändå. Men nu har jag fastnat igen får se om jag löser problemet. Så till fyra så stack jag till träningen och sedan hem och stretch och så middag på det. Såg family guy och sedan också på Simsons ett tag så det är därför jag är sen idag. Så boxen låste sig idag igen gör den det en gång till så skall jag sticka den igen. Har haft samma problem innan och då bytte de. Men jag skall ta och ringa comhem en dag om detta för att det kollade mjukvaran och sa att den var okey men det tar ju inte bort felet. Så mer? Jo jag vann inte nått i lördags heller men till denna veckan så då kommer det smälla till det känner jag på mig. Eller hur? Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Jaha ännu en dag och det gick bra idag trotts att jag hade höjt idag. Lite sen var jag idag men jag kände mig lite seg idag.

ROMAN: Ja har idag kommit till sidan 313 på första rundan på denna omgången. Sedan har jag tre rundor kvar att göra innan jag skall skriva ut igen.

MUSIK: Japp skall få till ett komp till imonn hoppas jag. Vi får se hur det går med det. Imonn skall jag handla lite och så skall jag hämta böckerna jag beställde fick sms om det idag.

WEBB: Jaha imonn så skall jag göra lite till men då skall jag också hämta böckerna som jag beställde. Så nu har jag att göra igen då på photoshop och fireworks så skall jag nog få till en ny hemsida tillslut.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: