onsdag 23 oktober 2013

Onsdag 23/10-2013 20:30

DAG: Huu idag var jag sen man jag fastnade på internet idag innan jag gick igång. Så nu till natten en rätt okey natt kom till sanns till tio tiden och kom ur den till halv elva. Fick i mig frukosten och så var det att vänta på snickaren. Och idag kom han inte förrän till tre så hela dagen gick åt skogen idag. Fick inget alls gjort idag på hela dagen. Så tänkte köra lite webbprogram men tänkte då kommer han och jag kommer inte igång sedan igen så jag gjorde det inte. Så till tre så kom han och efter detta till fyra tiden så drog jag igång middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg min serie när jag åt. Så till sex tiden så gick jag igång med lunchen hade idag soppa mexicana soppa tog det idag för den skulle snart bliva gammal. Så mer? En rätt okey dag men jag kunde ju ha gjort mitt innan han kom idag. Men hade jag satt igång så hade han kommit så det var denna dagen det. Så nog för idag men det är lotto men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får se på twitter idag eller imonn. Annars till fredag om det inte gav nått då på bloggen.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Japp då går jag äntligen igång igen efter ett par dagars uppehåll.

MUSIK: Ja inget idag på denna punkt.

WEBB: Och inte nått på denna punkt heller idag.

Så kommer igen imonn med nya tag och kommer bli en bra dag imonn tror jag. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: