torsdag 17 oktober 2013

Torsdag 17/10-2013 20:26

DAG: Jaha idag är jag sen men jag spanade in lite grejor från Adobe idag. Så till dagen då ja eller natten sov så där inatt kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen körde den idag fram till ett sedan lunch och så från två till tre. Nja lite innan tre jag blev klar med denna rundan så jag la ner för idag. Och körde lite fireworks ett tag innan jag gav upp för dagen. Så till fyra tiden så stack jag till träningen och så hem och stretch och så middag på det. Såg family guy ett tag sedan på sjuan ett tag innan jag gick över igen till sexan. Och såg Simsons ett tag och så satte jag mig och spanade lite på Adobes jobb. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag fick inte veta om jag vann jo på jokern men inte på lotto. Så ni får spana på twitter om det gav nått eller så imonn om det inte gav nått. Så mer? Jag tror det var allt för idag så jag säger hej och ses imonn.

TRÄNING: Japp körde idag och det gick bra även om det var lite trögt på magen idag.

ROMAN: Ja körde idag och blev idag klar med första rundan och skall till lördag köra igång med andra rundan. Imonn är det tvätt som gäller för mig och firewoks tror jag.

MUISK: Ja vi får se när jag kommer igång med detta igen har ju rätt mycket att göra med webbprogrammen nu.

WEBB: Körde en kortis idag när jag satt här och ugglade. Men till imonn så skall jag köra igen hoppas på bra sömn bara så.

Japp då var denna dagen till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: