tisdag 29 oktober 2013

Tisdag 29/10-2013 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men sov lite bättre idag på morgonen. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så satte jag mig vid datorn ett tag och såg sedan att klockan redan var halv ett. Så jag stack till frisören och klippte mig sedan stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och körde igång med webbprogrammet men idag ville det inte sig alls jag la ner till tre tiden. Mer om detta nedan. Så till halv fyra så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft. Så såg på mina serier när jag åt detta och sedan vid sex tiden fick jag i mig en mjukis med. Men jag hade glömt att köpa banan idag när jag var ute så jag blev utan idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp idag har jag inte gjort nått på denna punkt.

ROMAN: Ja inget på denna punkt heller och inte heller imonn då jag skall till tandläkaren igen.

MUSIK: Ja inget på denna punkt heller.

WEBB: Ja idag kom jag igång igen och körde nästa kapitel men det sket sig idag. Måste säga detta boken jag köpte är skit kass. Jag satt med första uppgiften i en timme innan jag kom på hur jag skulle göra. Och det står gör så och jag gör så men sedan skall man tydligen fatta resten själv för det stod att jag skulle göra bredden till 350 och det gjorde jag men sedan stod det inte att man skulle göra höjden med till 350 då skulle man då fatta själv. Nä boken är kass för den lämnar ut saken som jag tydligen skall fatta själv. Och då är det ändå Adobe själv som har skrivit den. Så botten betyg till den men jag kom på detta efter ett tag och kom då vidare ändå. Skall köra imonn igen så vi får se hur det går då.

Så lite diss idag men annars en bra dag idag. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: